Üzleti blogírás, a kitartó rendszeresség sikerreceptje

blogírás kockák
|

„Fájdalmasan sok energiát vesz el a blogírás a napi munkánkból.”- panaszolta ügyvéd ügyfelem, mielőtt elkezdtük az együttműködést.
„Nem is azzal van a gond, hogy szövegeket írjunk, hiszen egész nap fogalmazunk. Az igazság az, hogy szaknyelvi az észjárásunk. Nehéz tálalnunk a száraz jogi témát úgy, hogy a cikkek érdekesen váljanak érthetővé az ügyfeleink számára. Ráadásul ez plusz időráfordítást igényel.”

Szeretnél bevételnövelő blogot, fáradtság nélkül? 

A tartalommarketing – tehát az, hogy minél szélesebb spektrumban látod el a közönséget rendszeresen információkkal – a hosszú távú online siker egyik leghatékonyabb eszköze.

Felmérések szerint, bölcs content stratégiával és rendszeres blogírással kétszer-háromszor több elérést generálhatsz organikusan. A látogatók több oldalt töltenek le és hosszabb ideig is maradnak az oldaladon. A folyamat végén pedig több bevételed lesz.

Írni nem könnyű!
Gondban vagy a blogírással? 

Lehet, hogy tudod kinek – buyer persona – írj, de nehezen megy a fogalmazás.

Lehet, hogy frappáns a fogalmazásod, de nem tudsz erre időt szakítani.

Lehet, hogy van időd, de nincs már témaötleted.

Nem is sorolom tovább. Ezernyi oka lehet, miért érdemes a szövegírást kiszervezed és tapasztalt szövegíró kezébe adni a feladatot. Ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy webshopot üzemeltetsz vagy szolgáltatást nyújtasz. 

A blogírás kitartó munkát igényel. Ha gyors, netán azonnali eredményt szeretnél elérni, akkor ezt nem Neked találták ki. Ha azonban van türelmed, akkor beérik az írásba fektetett munka és az eredmény lavinaként fog bezúdulni az értékesítési csatornádba. 

Ez lesz a jutalmad!

Számos kutatás bizonyítja, hogy azok a vállalkozások, akik elsősorban a saját felületükön vagyis a weboldalukon legalább kétheti rendszerességgel írnak blogbejegyzéseket, azok a következő előnyökhöz jutnak:

N

Erősödik a szakértői státuszuk

N

Emelkedik a márkaértékük

N

A keresőmotorok által nő a látogatottságuk

N

A meglévő és új ügyfeleik lojálisabbakká válnak

N

A látogatóik több időt töltenek az oldalon és több aloldalt töltenek le

Mennyivel könnyebb úgy értékesítened, hogy a közönséget már „előmelegítetted”, megválaszoltad a kérdéseiket és kifogásaikat, információkkal láttad el őket. A blogbejegyzésekkel előkészíted a vásárlást.  

Miért bízd rám a blogodat?

Amikor még csak hobbiból írtam blogot az egyik népszerű csatornán, az első cikkem rögtön index2 címlapra került. Lehet, hogy vakszerencse volt, de az is, hogy elsőre ösztönösen jól csináltam.

A marketing szövegírás egy külön szakma. Azóta elvégeztem számos szövegíró tréninget, rongyosra olvastam szakkönyveket. Ma már számos ügyféllel dolgozom.  

Az aktuális témákat mindig kutatom és témaötleteket adok, kért és javasolt kulcsszavakat használom, ezzel is figyelek a SEO-ra. Beleképzelem magam a vevőd fejébe és mindig találok hasznos és érdekes témákat, ami a piaci jelenléthez fontos.

A blogírásra egyedi árajánlatot készítek, hiszen nem mindegy, hogy általános – utazás, szabadidő, divat stb. – vagy mélyebb felkészülést igénylő témakörben – szoftver, egészségügy, gazdaság stb.- írok szöveget. A blogcikkekhez fotó ajánlást is adok.

Egyszeri és havi csomagajánlatra is kérhetsz árajánlatot.  

kezdjük el a blogod írását

Blogírás ajánlatkérés

Milyen szöveget szeretnél?

13 + 13 =