Kezdj a struktúrával, a tartalom felépíti önmagát
A kevésbé gyakorlott tartalom marketingszöveg írók egyik hibája, hogy mindent IS el akarnak mondani. Minden információt fontosnak találnak, és átadásra szükségesnek éreznek. A logikai felépítés csapdájába esnek, azaz nem vagy nem megfelelően strukturálnak. Általános...
Mi az értékesítési szöveg vagy sales oldal?
Minden alkalommal, amikor írásban kommunikálsz, valamilyen szinten értékesítesz.Értékesítési szöveg lehet egy kampányoldal vagy landing oldal, hírlevél, közösségi média bejegyzés, DM levél vagy akár egy e-mail feliratkoztatás.Sales szöveget készítesz, amikor új vagy...
Zsolnay, egy kifinomult márka erősségei
Apai nagyanyám konyhája a múlt század csúcsgasztronómia élményeinek és ízeinek világát jelentette számomra. A friss, kerti zöldségekből főzött leves, a hétvégi sült csirkecomb zamata, és a Nagyi töltött káposztájának mennyei íze a mai napig felülmúlhatatlan. A családi...
Válság és kommunikáció
Kommunikáció a válságban azoknak is, akik már felültek a korona expresszre Van egy jelenség, ami békeidőben is kifejezetten irritál, de a jelenlegi vészterhes korszakban különösen bosszant. Nem tudok szó nélkül elmenni mellette.Egy gazdasági, humanitárius vagy egyéb...
Mekkora a social media marketing szerepe?
avagy marketing szkeptikus cégvezetők a pácban Mi lehet az oka annak, ha cégvezetők vagy vállalati döntéshozók szkeptikusan vélekednek a marketing szerepéről?Van azonban még egy, a céges pénztárcát súlyosan érintő kérdés:Milyen következményei vannak egy vállalkozás...
Algoritmusok sűrűjében,
avagy a sikeres Facebook kommunikáció alapjai Néhány éve szakértők és laikusok hada kezdte el félre verni a harangokat, mondván a Facebook napjai meg vannak számlálva. A közösségi csatornán a posztok organikus elérése drasztikusan csökkent, a hirdetések egyre drágábbá...